Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a HSZO munkatársaihoz: 

  • Felvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás 
  • Beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések 
  • Hallgatói jogviszony igazolások (iskolalátogatási igazolás) 
  • Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos kérdések 
  • Tanulmányi ügyekben való tanácsadás  
  • Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás 
  • Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése 
  • Diákhitel-ügyintézés 
  • Pályázatokkal kapcsolatos tájékoztatás, a papíralapon benyújtandó pályázatok átvétele 
  • Segítségnyújtás a Neptun-rendszerrel, Modulóval, Coospace-szel kapcsolatos technikai, és egyéb problémák megoldásában 
  • Államigazgatási szervek felé igazolások kiadása 
  • Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok feltöltésében való segítségnyújtás stb.) 
  • Diplomaosztón való részvételi igények adminisztrálása, részvétel a lebonyolításban 
  • Oklevél másolatok kiállítása